Teenage behaviour :D

mda… and I am not proud at all :)

ieri a fost o zi plina si oarecum euforica. am avut o saptamana excelenta, care a continuat cu intalnirea matinala cu cei de la Scoala de Ghizi. apoi planuiam sa ajung la Sala Radio sa imi iau bilet la concert, apoi… niste felicitari pentru colaboratorii de la firma :D dar cum planul de-acasa nu se potriveste cu cel din targ, dupa curs am ajuns in mult iubitul Decathlon. acolo am lasat o mica avere :D fara sa fi apucat sa imi iau sac de dormit. dar am zis ca asta trebuie sa fie o alegere chibzuita si nu una pe fuga. si mai am de cumparat ochelari de soare pentru munte.

mi-am luat o pereche de pantaloni de la Quechua, pe care i-m gasit si pe site:

am probat inca o pereche de pantaloni, care nu sunt de iarna, dar care ma faceau sa ma simt asa de bine in ei, incat nu m-am opus impulsului si i-am luat si pe aceia. am gasit convenabil o lanterna frontala, am gasit si sprayul impermeabilizaant pe care am reusit sa il ocoloesc data trecuta, parazapezi si o pelerina de ploaie.

logic ar fi sa mi se intezica accesul, ca sa nu ma auto-falimentez :D pe scurt, acum sunt leftera, dar happy :)

in jur de 4 pm am infruntat eroic gerul si vantul, si am ajuns acasa. ce-a urmat apoi… spun imediat… ma duc sa vad ce-mi face placinta :D (bucataresc o placinta cu dovleac)

pe curand!

(photo credit)

2 gânduri despre &8222;Teenage behaviour :D&8221;

  1. Produsele de la Quechua imi plac si mie, au un raport calitate-pret foarte bun. Eu am si tricouri, polare, sosete, chiar si cort sau rucsac de la ei. Dar apoi… conteaza mai mult unde le folosesti. Echipamentul e doar ca sa te ajute sa ajungi undeva… :D

    • hei, multumesc de noua vizita si pentru gandurile tale.

      ce zici, facem un fan-club Quechua, ceva? tu ce lucruri interesante ai mai descoperit despre munte? bazate pe experienta proprie… sau poate o sa caut raspunsuri intorcand-ti vizita si sa vad, mai pe indelete ce e la tine pe blog :)

      cu bine,
      C.

Lasă un răspuns

