Mofturi, pofte…

cumva, am reusit sa ma trezesc azi chitita sa fac placinta cu dovleac. ultima data am facut dupa ce am venit de la Dovlecit, de Halloween la Serendipity Coffe & Tea, cand am colectat miezul si l-am adus acasa :D (pe 31 octombrie, ac )

asadar, m-am trezit devreme si m-am dus in piata de unde am venit cu dovleac cat pentru o cantina. l-am curatat, l-am pus pe foc putin si cat timp dadea in clocot am facut aluatul. apoi, le-am aranjat intalnirea si i-am lasat sa discute pe indelete in cuptor :)

cert e ca pana la urma mi-am facut damblaua si nu voi mai face anul acesta o alta placinta cu dovleac. filmul, mai jos…

From Placintind :D
From Placintind :D
From Placintind :D
From Placintind :D
From Placintind :D
From Placintind :D
From Placintind :D
From Placintind :D
From Placintind :D

din pacate, nu e ceva Monti. pentru aluat am folosit faina integrala de grau, tarate, putina drojdie si unt. in compozitia de dovleac am adaugat fuctoza si gris (eu nu sunt persoana care sa lucreze dupa cantitati).

pe curand!

later edit: a mers de minune, de dimineata, rece, dar cu o cana de ceai fierbinte!

3 gânduri despre &8222;Mofturi, pofte…&8221;

  1. ma straduiesc sa am un week-end plin :) ca sa am antrenament pentru zilele de luni pana vineri! multumesc de vizita, draga Misaki. pe maine! ;)

  2. Pumpkin pie! Eu am mancat placinta de dovleac dulce japonez si e super! A ta arata si foarte healthy, Monti or not, si eu tot faina integrala as folosi :) Vad ca ai avut un week-end plin :)

Lasă un răspuns

