Concertul de sambata seara – 12 Decembrie, 2009

am aflat de la Radio si apoi de pe Facebook, ca sambata seara la Sala Mihail Jora va fi ultimul concert din Turneul National al Romanian Piano Trio, mai precis cea de a patra editie a Turneului Național MusicON LG.

m-am dus pentru ca nu aveam program pentru sambata seara si eram curioasa cum e la un concert de muzica clasica. sincer, imi pare rau ca nu am scris articolul inainte de a merge, poate mai dadeam idei si altor persoane. recunosc, in parte a fost si interesul pentru Alexandru Tomescu si pretioasa lui vioara Stradivarius (detalii, aici).

avusesem o zi plina, sambata si seara inca eram in dubii daca are rost sa ma duc sau nu. inca nu cumparasem bilet si m-am gandit ca daca nu gasesc, voi fi tare necajita. insa am dat un telefon la sala, am cerut detalii si in jur de 6 pm am plecat.

nici nu am apucat bine sa ma pun la coada, ca o doamna ma abordeaza si ma intreaba daca nu vreau sa intru o data cu ea, ca imi poate oferi un abonament :D asa ca am prins loc in fata, exact in centru si m-am lasat rasfatata aproape doua ore de 3 muzicieni extrem de talentati: Alexandru Tomescu, Horia Mihai si Razvan Suma. sala m-a impesionat mult. o atmosfera placuta, calda, scaunele noi, publicul civilizat au dat si mai mult farmec, serii.

la final, cand asteptam sa imi recuperez haina de la garderoba mi-a placut mult ritmul in care se miscau cei din jur, ca o prelungire a starii din timpul concertului. aici cred ca e o diferenta diintr-un eveniment cultural de acest fel, si unul mai… prozaic: a se observa comportamentul oamenilor de dupa…

oameni foarte frumosi am vazut aseara, cu o nestiuta lumina pe chip. mi-au placut tinerii, dar mai cu seama batranii. exprimau echilibru, liniste, impacare. mi-au placut doamnele cochete, aranjate si care ma purtau intr-un alt timp. criza, cat de brutala a fost ea, parca nici nu i-a atins – are si criza discenamantul ei…

vreau sa cred ca e doar inceputul si ca voi gasi timp sa mai particip la acest tip de evenimente.

acest turneu s-a incheiat, dar Sala Mihail Jora mai gazduieste si alte concerte – restul programului stagiunii 2009-2010 se gaseste aici.

pe curand!

(photo credit)
(photo credit)

Un gând despre &8222;Concertul de sambata seara – 12 Decembrie, 2009&8221;

Lasă un răspuns

