Preocupari domestice…

null

pentru ca m-am cumintit de la inceputul saptamanii si am inceput sa mananc ce trebuie, am inceput din nou sa gatesc.

din cauza carentei de fier semnalate de medic, m-am reorientat catre spanac. am gatit marti un kg, cumparat congelat din cora. a fost pe post de garnitura pentru niste piept de pui, gatit la cuptor. dupa ce am fiert bine spanacul (in acet timp mai faceam si alte treburi prin casa), am adaugat putin usturoi granulat si smantana. mi-a placut foarte mult si ma gandesc sa mai fac ceva cu spanac in week-end.

apoi, aseara am facut pateu de casa – din ficat de pui. nu am avut unt si am adaugat putina smantana, sare la fiert si putin piper, la final. a iesit delicios! nu am avut in casa… dar mergea niste verdeata si nu mi-a trecut prin cap ca pot adauga masline, pasate cu blenderul.

acum ar trebui sa pun cap la cap ideile pentru ce as putea gati Monti in week-end. dupa ce mananc (nu inainte!) dau o raita pe blogurile culinare preferate si gata meniul! ma tenteaza mult niste gulas… dar voi povesti luni daca reusesc sa il si fac :)

pe curand!

(photo credit)

Lasă un răspuns

