I can’t stop knowing/reading/searching…

prea multe informatii… si prea usor ajung la ele…

ma uit in Google Reader si sunt abonata la 370 de bloguri, grupate sistematic in 13 categorii. pe twitter urmaresc 252 de ciripitori – intru de 2-3 ori pe zi, deschid 3 link-uri si apoi ma tot pierd din blog in blog pe diverse site-uri.

imi doream sa intru in contact cu oameni speciali, cu pareri pertinente, cu conceptii nemaipomenite, care sa imi deschida accesul catre marea de idei… dar ce poti faci cand te pierzi printre gandurile altora si nu mai poti face ceva concret?

are cineva un sfat?

2 gânduri despre &8222;I can’t stop knowing/reading/searching…&8221;

  1. Inchizi calculatorul si faci ceva pe sufletul tau! :) Si mie mi se intampla sa trec din creanga in creanga pe bloguri si site-uri si Twitter si Facebook. E prea multa informatie, e prea multa dependenta atunci cand tot astepti sa pice un nou mail, un nou tweet, un nou comment. Partea buna este ca avem butonul de oprire. Pac si gata! Eu ma intorc la cartea mea sau la viata offline :)

Lasă un răspuns

