Impresiile de dupa…

pentru ca inca ma mai trezesc dimineata fredonand melodiile din autocar, m-am gandit sa sciu un post in care sa-mi exprima recunostinta fata de cei care cred eu ca o merita :)

asadar, le multumesc celor de mai jos, astfel:
– celor de la Christian Adventure, pentru ca au organizat acest curs – astfel am ocazia sa vizitez locuri noi
– instructorilor si stagiarilor care au reusit sa ne tina in frau si nu au avut loc incidente neplacute
– sora’mii – care m-a suportat cu rabdare si mi-a tolerat iesirile; ba chiar a reusit sama calmeze in unele momente
– cursantilor din Scoala 22, care ne-au facut drumul de intoarcere curata nebunie – prin cantecele si dansul lor :)
– tuturor celor care au participat la carnaval si m-au amuzat teribil
– noilor cunostinte, Alina si Sorina – care m-au facut sa-mi aduc aminte de anii de scoala in care imparteam o camera cu alti necunoscuti si era bestial!
– lui Mihai Margineanu, pentru ca unele dintre cantece erau cantate de el :)
– celor pe care i-am intalnit pe traseu – la cabana, la manastiri, precum si soferilor care ne-au aduc acasa in siguranta :)

cu veselie, inchei aici azi si spun,

pe curand!

Lasă un răspuns

