Prima aplicatie… day one

asadar, a trecut si prima aplicatie. traseul a fost urmatorul: Bucuresti – Pitesti – Campulung Muscel – Leresti – Barajul Rausor – Cabana Voina – Campulung Muscel – Namaesti – Cetatuia – Targoviste – Bucuresti. traseul apare marcat aproximativ in felul in care l-am facut noi, aici.

m-am trezit la 4.00 sa termin cu impachetatul si am reusit sa nu uit ceva important acasa. sacul de dormit a avut parte de controlul calitatii:
(click pe poze pentru a le mari sau pentru a ajunge la album)

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

plecarea a fost sambata, la 6,30 si dupa un popas de o ora (8-9 am) in Pitesti, am parcurs un drum captivant pana la Barajul Rausor, unde am coborat pentru prima poza de grup (eram aproape 150 de oameni).

am ajuns la cabana Voina in jur de 12.00, intr-un moment al zilei extrem de insorit, care ne dezvaluia cu claritate peisajul.

pe la 13.00 am plecat catre Stana Gradisteanu, unde ni s-a spus ca ne asteapta o surpriza. si eram taaaare multi:

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

aceastea sunt poze de pe traseu – unul relativ usor, pana la Cabana Cuca.

dupa aceasta cabana, a inceput greul – urcusul prin padure pana la stana. a durat mai bine de o ora si a fost destul de dificil.

dupa iesirea din padure a urmat o portiune mica de pajiste, dar panorama era minunata:

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

apoi am ajuns la stana unde au facut stagiarii un foc de tabara:

dupa o pauza de cam 40 de minute, in care am si mancat – ne-am intors pe acelasi drum la Cabana Voina. din pacate se intunecase si nu am mai facut poze la intoarcere. imi aduc aminte ca mi s-a parut tare lung drumul si extrem de obositor prin padure. nu aveam lanterna si am si cazut, la un moment dat… :D

am ajuns la 19,30 la cabana si am avut timp de pregatire pana la 21.00, cand incepea Balul Mascat. eu mi-am ales sa fiu o Catwoman, dar inca vreo 4 fete au avut exact aceeasi idee :)

dupa ce am reusit sa ma strecor de acolo, am mai stat in camera cu fetele (am fost 4 fete in camera si ne-am inteles foarte bine). somnul a fost profund, iar dimineata a mult venit prea repede…

si azi, luni, mi-e inca somn de-atunci…

2 gânduri despre &8222;Prima aplicatie… day one&8221;

1. Aaa, stiu traseul asta, eu sunt din Pitesti si mi-a fost mai accesibil :) Nu se compara un somn dupa o zi oribila la serviciu cu unul dupa asemenea drumetie si bal mascat :) Catwoman..hei, every girl is a cat :)