Prima aplicatie… day one

asadar, a trecut si prima aplicatie. traseul a fost urmatorul: Bucuresti – Pitesti – Campulung Muscel – Leresti – Barajul Rausor – Cabana Voina – Campulung Muscel – Namaesti – Cetatuia – Targoviste – Bucuresti. traseul apare marcat aproximativ in felul in care l-am facut noi, aici.

m-am trezit la 4.00 sa termin cu impachetatul si am reusit sa nu uit ceva important acasa. sacul de dormit a avut parte de controlul calitatii:
(click pe poze pentru a le mari sau pentru a ajunge la album)

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

plecarea a fost sambata, la 6,30 si dupa un popas de o ora (8-9 am) in Pitesti, am parcurs un drum captivant pana la Barajul Rausor, unde am coborat pentru prima poza de grup (eram aproape 150 de oameni).

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

am ajuns la cabana Voina in jur de 12.00, intr-un moment al zilei extrem de insorit, care ne dezvaluia cu claritate peisajul.

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

pe la 13.00 am plecat catre Stana Gradisteanu, unde ni s-a spus ca ne asteapta o surpriza. si eram taaaare multi:

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

aceastea sunt poze de pe traseu – unul relativ usor, pana la Cabana Cuca.

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

dupa aceasta cabana, a inceput greul – urcusul prin padure pana la stana. a durat mai bine de o ora si a fost destul de dificil.

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

dupa iesirea din padure a urmat o portiune mica de pajiste, dar panorama era minunata:

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

apoi am ajuns la stana unde au facut stagiarii un foc de tabara:

From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009
From M-tii Iezer-Papusa, 28-29 Nov. 2009

dupa o pauza de cam 40 de minute, in care am si mancat – ne-am intors pe acelasi drum la Cabana Voina. din pacate se intunecase si nu am mai facut poze la intoarcere. imi aduc aminte ca mi s-a parut tare lung drumul si extrem de obositor prin padure. nu aveam lanterna si am si cazut, la un moment dat… :D

am ajuns la 19,30 la cabana si am avut timp de pregatire pana la 21.00, cand incepea Balul Mascat. eu mi-am ales sa fiu o Catwoman, dar inca vreo 4 fete au avut exact aceeasi idee :)

dupa ce am reusit sa ma strecor de acolo, am mai stat in camera cu fetele (am fost 4 fete in camera si ne-am inteles foarte bine). somnul a fost profund, iar dimineata a mult venit prea repede…

si azi, luni, mi-e inca somn de-atunci…

2 gânduri despre &8222;Prima aplicatie… day one&8221;

  1. Aaa, stiu traseul asta, eu sunt din Pitesti si mi-a fost mai accesibil :) Nu se compara un somn dupa o zi oribila la serviciu cu unul dupa asemenea drumetie si bal mascat :) Catwoman..hei, every girl is a cat :)

Lasă un răspuns

