Putin stres… prima aplicatie

http://www.sacredsites.com/shop/images/middle-east/turkey/mt-ararat-750.jpg

din ce in ce mai mult ma dezamageste wordpress-ul… :( ce-am scris acest post si acum trebuie sa il rescriu… asta dupa ce tag-urile nu mai functioneaza de vreo 2 saptamani

maine dimineata, plecam in prima aplicatie si anume la Cabana Voina, in Muntii Iezer-Papusa. plecarea e la 6.00 am, iar intoarcerea e programata pentru sambata seara.

in seara asta mai trebuie sa fac niste cumparaturi si sper sa ma incadrez in timpul care imi ramane. vreau sa ajung in Decathlon (merci, Nico!), in Militari sa iau niste lucruri absolut necesare si sper sa gasesc si un spray impermeabilizant pentru bocanci. nu am fost eu prea inteleapta sa las totul pe ultima suta de metri, stiu asta… dar sper sa recuperez in timp util.

apoi, trebuie sa dau o fuga rapid si prin Cora – baterii pentru camera, saci de gunoi si ceva de mancare.

sa nu uit: instructorii au propus sa se faca si un bal-mascat :D

sunt tare curioasa ce voi uita, totusi, acasa – la cat de zapacita sunt.

pe curand! :)

(poza)

2 gânduri despre &8222;Putin stres… prima aplicatie&8221;

  1. Sper sa termini la timp cu pregatirile si sa aveti parte de vreme frumoasa! Sa faci poze, da? :D In situatii ca asta eu imi fac lista cu ce nu trebuie sa uit, I’m a list person :)) Am o prietena care a urcat pe Kilimanjaro, daca mai vrei sa afli una-alta despre accesorii montane, pot sa o intreb :)

Lasă un răspuns

