Running

http://static.panoramio.com/photos/original/9480967.jpg

draguta tare poza, nu-i asa? eu nu prea apuc sa vad parcul ziua… ci, mai degraba, seara :)

aseara am fost sa alerg acolo, la Moghioros. pentru ca nu mai alergasem de mult timp si imi cumparasem un hanorac windstopper, ale carui proprietati nu am avut ocazia sa le testez. si apoi… sunt si putin stresata ca voi pleca la munte si nu vreau sa fiu codasa, in ce priveste conditia fizica.

am facut doar 2 ture de parc(3 km) si m-am bucurat ca iar nu eram singura care alerga. mereu mi se pare ca e putin mai occidental peisajul, cand mai sunt si alte persoane care se fugaresc singurre :D vreau sa ajung si in seara asta si, poate, pulsez pana la 4 ture. recunosc, am mare noroc cu vremea care face mica diferenta intre serile de vara si acum.

pe curand!

(poza)

Lasă un răspuns

