What’s next?

Sursa

s-a incheiat o saptamana tare buna :) acum, normal, urmeaza intrebarea, ce urmeaza? vad ca azi, luni e un soare care zambeste fara jena, printre dinti si lasa loc de planuri la fel de marete si pentru saptamana asta :D

asadar, vineri nu am mai ajuns la botanic; in schimb sambata am asistat la cursul de la Scoala de Ghizi. am aflat lucruri noi, mi-am cam pus mainile in cap… cam cate lucruri mai trebuie sa imi cumpar: sac de dormit, tacamuri, manusi, caciula… da, stiu ca pentru unii pot parea chestii absolut banale, dar eu pana acum, m-am descurcat si fara ele.

chiar stateam si analizam treaba asta, cu muntele – mai ales iarna. nu e oare masochism pur? in loc sa stai acasa, la caldura, tolanit pe canapea… iei dita mai rucsacul si infrunti viscolul, disconfortul, doar ca sa fii pe creasca, daca se poate. sper sa gasesc, macar in parte, raspunsul la dilema mea :) e stranie situatia in care cu cat creste gradul de confort, cu atat creste nevoia de a cauta surse de disconfort. un coleg de facultate spune ca avem mereu tendinta de a mentine constant un anumit nivel de risc prezent in viata noastra. si daca nu-l avem, il cautam…

oricum, sambata viitoare la 6 am e prima plecare. cica se va face si un carnaval si ni s-a cerut sa facem rost de echipament adecvat petrecerii. cred ca suntem in jur de 150 de oameni si nu stiu precis cati anume vom merge la munte, de data asta. dar voi face poze, negresit.

Lasă un răspuns

