Ce seara placuta! Ce zi frumoasa!

nu-i asa? e superb azi afara, zici ca urmeaza sa se instaleze primavara :)

si parca e in armonie si cu sufletul meu si tot ce-mi propun imi iese.

am avut o extrem seara placuta. am ajuns la Petit cu ajutorul unor indicatii pretioase, date prin telefon ;) imi printasem harta, dar am uitat-o acasa… acolo, pentru ca am venit singura, m-am asezat stinghera la o masa. dar a aparut oferta de a ma alatura altor meseni si am avut o parte de o cina buna, intr-o companie de-a dreptul fermecatoare. eu personal, m-am relaxat si m-am distrat teribil :) mi-au placut mult povestirile din calatorie si apoi detaliile culinare, idei de restaurante bune, spuse de Florin.

din mancarurile servite, mie mi-a placut cel mai mult desertul. stiu ca nu e ceva conform… dar am zis ca sunt in stare sa recuperez abaterea. so… merele in scutece servite de Monsieur Copolovici au fost bestiale!!! si celelalte feluri au fost bune, dar pentru mine au fost de departe eclipsate de mere…

pe curand!

Lasă un răspuns

