Shopping About…

Sursa

aseara am intrat intr-un magazin de pe Magheru si am avut placuta surpriza sa gasesc ceva dragut, care sa imi vina :D si sa aiba si un pret convenabil…

de obicei eu practic un shopping preventiv… mai rar ies din casa cu intentia de a-mi cumpara ceva anume. intru in magazine, si daca am sansa sa gasesc ceva ce-mi place, bine, daca nu… data viitoare!

am deja piesele de baza si nu e tocmai simplu sa adaugi piese, exact ca intr-un puzzle, asa incat sa iasa ceva cat de cat coerent.

am observat, de-a lungul timpului ca pentru shopping nu iti trebuie doar bani, ci si multe alta calitati/disponibilati :D recomand cu caldura. e pana la un punct un fel de sport de performanta, iar pentru bune rezultate trebuie sa fii pregatit fizic, psihic si tactic:

Ai nevoie de:
– o buna documentare – cand e perioada reducerilor, unde, pana la ce punct? cat de reale sunt acele reduceri?
– o o buna memorie: unde anume e poseta aia pe care o astepti la reducere de cand a inceput sezonul?
– o tinuta lejera eventul o geanta care sa poata sta cuminte pe umar, in timp ce tu poti rasfoi in voie umerasele;
– incaltaminte comoda, daca e posibila. alergatura isi va cere pretul :)
– timp – ca sa poti face o selectie buna, trebuie mai intai sa apuci sa vezi ce ti se ofera, in cat mai multe magazine posibile
– pregatire psihologica – necesara mai ales in cazul barbatilor. cine nu ma crede sa-i priveasca pe cei care sunt postati cu bratele pline in afara magazinelor
– ceva cash, in caz ca vei capata o obsesie pentru un articol si ai nesansa sa nu le functioneze POS-ul :D
– o prietena, daca se poate. sa poata alerga prin magazin, daca nu e bun ce ai ales sa probezi :D

probabil ca lista poate continua, dar pana acum pe asteam am resusit sa le sistematizez :)

si… btw, in caz ca cineva se intreba… acum ceva vreme mi-a zis cineva un banc legat de tema: unde sa gaseste punctul G la femei?
R: la sfarsitul cuvantului ShoppinG :D

Sursa

pe curand!

Lasă un răspuns

