Seara Katalin Varga

Sursa

mi-am pus ieri in gand sa merg la film. la Katalin Varga.

de ce?
> pentru ca am auzit prea des despre el, la radio, dimineata pentru cate nominalizari si premii a primit.
> pentru vocea lui Sebastian Marina din trailer, care devenise obsesiva cand pronunta: „n-ati intalnit cumva o femeie pe nume Katalin Varga?”
> pentru ca imi place mult afisul…
> pentru ca, pur si simplu, m-a atras titlul si mai ales felul in care se pronunta

(photo credit)

am citit niste comentarii pe Cinemagia.ro, dar nu m-am lasat descurajata. am zis ca trebuie sa imi fac propria parere despre film.

l-am vazut la Cinema Studio – prefer cinematografele clasice, in detrimentul celor gazduite de mall-uri. am avut si sansa sa impart un bilet Orange (era miercuri!) cu o tipa intalnita in hol, publicul a fost civilizat (nu au sunat mobile), cald in sala…

dar sa revin la film. cred ca Hilda Peter a facut un rol bun si m-a impresionat mult personajul-natura in film… cum insoteste actiunea, cum o gazduieste, imaginile de tara, naturalul cu totul – in gestul, in activitatile pe care le prezinta. pentru mine, daca ies de la film si inca mai imi ramane gandul la ce am vazut, e semn ca am fost placut impresionata :)

nu regret o clipa ca m-am mobilizat sa il vad. felicitari echipei, ca au facut un film de calitate, care, cred eu, ca-si merita premiile!

pe curand!

Lasă un răspuns

