When the wrong way is not so wrong :D

From my photos: Brandenberg, Austria

azi am incercat sa incropesc un drum catre birou – altul decat cel obisnuit, pentru ca e greva la metrou. ca sa ajung din Militari in Pipera nu prea am cum… fara metrou.

am luat tramvaiul gresit de la Gara de Nord, apoi am mers pe jos de la P-ta Victoriei pana la Spitalul Grigore Alexandrescu si apoi am luat un tramvai incercat sa ajung intr-o statie comuna cu 16. cert e ca m-am trezit pe Stefan cel Mare in fata unui magazin, de unde mi-am luat o geaca numai buna de munte – de la björnson. imi place culoarea, modelul, si – de ce nu? – si pretul :D 65 lei. mi-am mai luat de acolo si niste pantaloni de polar.

si asta m-a facut happy azi :D mountains, here I come!

pe curand!

Lasă un răspuns

