Tre’ sa spun

Sursa

ma bucur sa pot spune ca am reusit sa imi revin. si cu alimentatia si cu sportul… am avut cateva saptamani in care nici nu am mancat ce trebuia si nici sport nu am facut. vointa s-a spulberat si am inceput sa o iau pe aratura rau de tot.

dupa acele saptamani de abateri in care nu am tinul deloc cont ce am mancat, acum mi-am revenit. am reusit sa trec si de sevraj… :D stiu ca poate parea exagerat cuvantul, dar pe de o parte e indreptatita folosirea lui. cu cat mananc mai multi carbohidrati cu indice glicemic mare, cu atat mai mult intru intr-un cerc vicios… din care cu greu ma desprind. parca ceva dincolo de controlul meu… ma face sa fac, apoi, rost de ei… si cat se poate de rafinati, daca se poate, gen prajituri, ciocolata (dar nu amaruie), pizza, saleuri si tot felul de alte tarasenii.

as vrea sa fie la indemana o pastila sau un alt remediu rapid care sa faca sa treaca pofta/obsesia (a se citi disperarea) de dulce… unii probabil ar spuna ca suplimentul de crom e o solutie. dar are efectul rapid de care am eu nevoie?

o solutie pe care am incercat-o eu era sa mananc dulciuri… preventiv. adica sa am agrija sa fie micul dejun pe baza de carbohidrati buni, ca sa nu mai ceara. insa in ultima vreme ori am mancat cereale (faimosii fulgi de secara), ori am mancat un mic dejun lipido-proteic… poate daca as gasi timpul sa ma ocup si de asta, lucrurile ar sta mai bine. un pas ar fi sa fac o dulceata Monti si sa vad ce pofte capat, dupa treaba asta… sau poate pur si simplu ar trebui sa ma documentez mai bine – probabil sunt remedii accesibile, dar nu am eu habar…

pe partea cu sportul, usor usor imi reintru in forma. mai greu e pana ajung la sala… dar odata inceput programul, imi place cand imi fortez limitele, da, da… alea fragile pe care le am. vreau sa ma apuc iarasi de alergat in parc. daca ajung sa ies macar in 2 seri pe saptamana, voi fi tare happy. faptul ca incepem curand drumurile la munte ma mobilizeaza sa vreau sa am o conditie fizica mai buna!

cred ca mi-am insirat temerile si sperantele in totalitate :)

pe curand!

later edit: am primit de la Nico link-ul catre un articol de-al lui Cristian Margarit, care se refera la problema mea de mai sus, cu dulciurile. o sa-l citesc de fiecare data cand m-apuca fandoselile :D

Lasă un răspuns

