Ce-ncepe de luni… tine macar pana joi

Sursa

iata-ma luni, la birou, cu o stare de bine, putin stresata de imprimanta principala, dar sper sa rezolv pana la finalul zilei.

nu am multe superstitii, dar cea cu ce-ncepe de luni… tine toata saptamana… e valabila. de asta, evit sa dau dau bani, lunea. daca e vorba sa primesc, insa – pot face o exceptie. ca dovada, sa insir programul :)

azi ma vad cu fetele, dupa munca; marti si miercuri nu stiu precis ce voi face dupa job (as vrea sa ies sa alerg – dar vremea nu vrea sa tina cu mine), dar joi merg la Petit :) voi avea din nou ocazia sa gust din ce face Mr. Copolovici. nu prea e legal ce se petrece acolo dpdv Monti, dar pentru companie, mertita sa fac rabat. nu am vrut sa aflu meniul… dar am dat play la filmuletul din articol… si nu am avut cum sa scap :D

a fost un week-end fain pentru ca a inceput (sambata), in sfarsit Scoala de Ghizi… deja ne-au dat programul pana in aprilie si prima iesire la munte e 28-29 noiembrie, in Muntii Iezer – Papusa, Cabana Voina. pe 2009 vom merge in 3 aplicatii (celelalte 2, in Bucegi). va fi un final de an plimbatert, care va culmina cu revelionul la Budapesta. putem aduce in deplasarile la munte si oameni din afara scolii si abia astept sa imi anunt prietenii :D

mi se pare foarte tare acest curs pentru inca un motiv: ca sunt colega cu sor’mea… fiind o diferenta de 6 ani intre noi, nu prea am avut ocazia sa fim colege. dar acum… m-a prins din urma, maimuta :) am stabilit sa ne cumparam un atlas si sa buchisim impreuna Muntii Carpati.

dar sa revin acum. mai intai nu am niste pantaloni potriviti pentru munte si am 2 saptamani in care sa rezolv asta. bocanci nu imi iau acum, dar far’ de pantaloni nu se poate…

pe curand! :)

Lasă un răspuns

