Cum am aflat despre tainiţă…

Sursa

TÁINIȚ//Ă ~e f. 1) Loc unde se poate ascunde cineva sau ceva; loc tainic. 2) înv. Cavitate făcută sub pământ cu scopul de a ascunde ceva; galerie subterană. /taină + suf. ~iță – sursa DEX

marti nu am avut o zi prea buna si din nevoia de a evada, am dat curs unui eveniment organizat de MTR despre care am aflat de la Radio – De la camera buna la living. am fost manata si de curioazitatea de a-l vedea pe d-nul Vintila Mihailescu, de care am auzit des in facultate. mi-au mai placut comentariile unei doamne, al carei nume nu il stiu, dar care a rostit cuvantul din titlu.

in rest nu am mai facut nimic semnificativ saptamana asta. pentru week-end insa am o alglomerare de evenimente dintre care pot alege. pe de o parte, sambata voi participa la deschiderea scolii de ghizi. pe de alta, tot sambata, am aflat despre un eveniment intitulat Big Girls si in prezentarea lui scrie – primul eveniment de moda dedicat femeilor plinute. sper sa ai dispozitie sa ajung pe acolo, maine. tot sambata as vrea sa ajung in prima parte a zile la sala. tare sunt nemultumita de indisciplina mea in ce priveste mersul la sala luna asta…

cu speranta absentei momentelor de depresie… imi doresc un week-end linistit :) la fel, si voua!

pe curand!

Lasă un răspuns

