Week-end de revenire :)

daca sambata am fost plecata si nu am putut ajunge la sala, duminica am reusit sa ma duc si apoi sa gatesc conform. m-am intors la obiceiurile bune si sper sa ma tina. deja simt ca sunt in sevraj… si ieri si azi. m-au napadit fel de fel de pofte si cu greu am rezistat sa nu mai dau iama in dulciuri.

asa ca ieri am gatit din nou o ciorba si niste snitele de pui. reteta ce cea clasica de snitele, doar ca am pus faina de soia in loc de faina de grau. acum sunt curioasa ce-o sa mai fac saptaman asta.

cand veneam la birou am primit un pliant de la Diet Center. ce are deosebit fata de celelalte pliante primite? faptul ca se adreseaza unei categorii speciale de clienti si imi place ca are programarea meniurilor pe saptamani. edsi nu sunt conforme Monti retele prezentate de ei, imi place ca o mare diversificare a retelelor. site-ul arata si el bine (desi se incarca greut) si as fi vrut sa nu vad pe lista de meniu sucuri gen cola, fanta… apreciez insa faptul ca incearca sa ofere altceva :)

oricum voi mai rasfoi meniul lor si probabil ca voi si comanda, intr-una din zilele in care nu apuc sa mai iau la mine pachet.

atat despre bucatareli :)

pe curand!

Lasă un răspuns

