Sambata – am fost la Sfintesti

dupa ce am aflat de pe Twitter de faptul ca te poti inscrie la urmatoarea campanie am decis sa fac asta. am primit vineri e-mail-ul cu detaliile, si pentru ca nu am avut pe cine sa conving sa mai mearga cu mine, am ajuns la timp, in locul de intalnire. in Bucuresti, sambata dimineata vremea era sinistra – o ceata deasa care ne-a insotit o buna bucata de drum.

asa arata Bucurestiul cand am plecat, in jur de ora 8:30:

From Poze Sfintesti

drumul a durat aproape 2 ore si a fost o atmosfera placuta in autocar. un moment fain a fost cand soferul ne-a pus clipuri funny. insa… cu totii am ramas insa masca cand am vazut casele din Buzescu…

From Poze Sfintesti
From Poze Sfintesti
From Poze Sfintesti
From Poze Sfintesti

au participat destul de multi voluntari. eu chiar am ramas impresuinata cand am vazut campul plin…

From Poze Sfintesti

in drum catre locul faptei…

From Poze Sfintesti

copacelul meu:

From Poze Sfintesti

de ce m-am dus acolo? pentru ca imi plac locuriele unde se aduna voluntari, pentru ca am vrut sa intalnesc o mica parte din Cealalta Romanie, cea care face mai mult decat sa comenteze din fotoliu. tinerii cu care am impartit autocarul nr. 1 al MMV au reprezentat o companie placuta si, mai ales, civilizata!

eram curioasa cum va decurge treaba, daca organizarea functioaneaza si nu am nici un repros de facut… poate doar ca ne-au muncit cam putin… eu ma asteptam sa vin si mai obosita! :)

cu multa bucurie in suflet, spun

pe curand!

Lasă un răspuns

