Under construction

Sursa

da, stiu, iar am luat o pauza… si ca sa raspund la intrebarea ce e mai rau decat 2 saptamani in care nu mananci ce trebuie? trei saptamani…

dar revin si o iau de la capat. si ca un semn de intampinare al decizie mele, a fost un mesaj din inbox… maine ma duc sa plantez salcami, sa am alaturi celor de la Mai Mult Verde.

imi planificasem pentru week-end sa merg la sala si sa gatesc, dar o sa inlocuiesc aerobicul cu gradinarit si mut gatitul pentru duminica.

saptamana viitoare ve fi intalnirea cu cei de pe Twitter si sunt tare nerabdatoare sa cunosc ciripitori noi si sa ii intalnesc pe cei pe care am avut deja bucuria sa ii cunosc.

voi mai scrie luni mai multe despre wekk-end :)

pe curand!

Lasă un răspuns

