Reading (I)

Sursa

am terminat in aceasta saptamana 1984. ziua in care am parcurs partea a III-a am avut un rau organic provocat de lectura. pe de o parte, eram curioasa sa vad ce i se mai intampla lui Wilson. pe de alta… eram furioasa, revoltata ca nu pot spune ca acea lume e total imposibila… mai aveam doar cateva pagini de citit in drum spre casa. eram la birou si ascultam radio. si ii era luat interviun unei doamne care povestea despre ororile comunismului. se suprapunea extrem de bine povestirea ei peste imaginila lasate de lectura si frustrarea devenea si mai mare. nu cred ca voi reciti aceasta carte. e buna, dar… prea cruda. destept baiat, Mr. Orwell…

mai am acasa doua carti inca necitite, dar m-am gandit ca s-ar potrivi mai bine Imparatul Mustelor. am gasit-o ieri pe scribd si cu ocazia asta am aflat mai multe lucruri si despre autorul ei – William Golding.

Autorul a primit in 1983 premiul Nobel pentru literatura. dragut mi s-a parut si faptul ca pe site-ul Nobel se gaseste si un joc inspirat de actiunea cartii.

apropo de lectura… azi m-am inscris pe Civika si imi pare rau ca nu m-am implicat mai mult in proectul Lecturi Urbane. data viitoare sper sa fiu pe faza! mai ales ca s-au adunat niste carti acasa, la care as putea renunta. si imi place mult cand vad ca in metrou lumea citeste. chiar daca stiu ca o carte face parte din arsenalul autistului modern, alaturi de mp3-player… imi place sa vad oameni citind…

ma voi straidui insa sa le fiu alaturi marti, 3 noiembrie – Lecturi Urbane

pe curand!

Lasă un răspuns

