Keepin’ me busy :)

Sursa

cam asta am facut azi: am stat mai toata ziua sa vad ce se mai spune pe twitter si m-am bucurat in sinea mea de stirile care circula… ma tenteaza mult Noaptea albă a teatrelor din Capitală, de miercuri (ma tenteaza in special Fitness, de la Teatrul de Comedie). apoi… vineri – e prezentarea integrala a „Amintirilor din Epoca de Aur” la Casa Poporului -eveniment pregatit de ShortsUP, impreuna cu Vodafone Romania.

aseara am nimerit din nou pe TVR1 la Buna ca viata. pana acum am prins toate emisiunile, dar cea de a seara mi-a placut cel mai mult! s-o tineti tot asa! eventual o sa-mi notez ce anume mi-ar placea sa vad pe viitor :) nu ca nu m-as putea documenta si singura… :D

astazi nu voi ajunge la sala. ma duc acasa si vreau sa fac niste dulceata Monti – am vazut ca au reaparut in Cora fructele congelate – oscilez intre visine si fructe de padure :D adevaraul e ca m-am cam plictisit de micul dejun cu cereale si as vrea sa mai schimb putin. m-am reintors, cuminte, la ceaiul verde (beau cam 1l, zilnic). am facut plinul de suplimente – carnitina si spirulina. am tot cautat sa citesc despre beneficiile spirulinei si devenise cam frustrant ca nu are contraindicatii :)

sunt extrem de precauta cu ce mananc, acum. e si normal, nu? dupa abaterile din saptamanile ce au trecut. mi se pare cumplit ca singurul sentiment care ma face sa fiu disciplinata, e cel de vina… nu e mereu usor si parca, cu cat sunt mai stresata de treaba asta, cu atat poftesc mai multe chestii nelegale… momentan trec printr-un moment de cumpana si sper sa revin la clipe mai linistite, soon.

pe curand!

PS: cautand o poza pentru acest post… nu mi-am imaginat ca poate fi asa ceva: prajitura cu ceai verde :D

Un gând despre &8222;Keepin’ me busy :)&8221;

Lasă un răspuns

