Self sabotage…

Sursa

dupa cum s-a vazut m-am tot eschivat din scris… sau, daca am scris, au fost lucruri pe langa tema de baza. nu inteleg cum reusesc sa pierd din rabdarea pe care am avut-o… si reusesc sa fiu atenta de luni pana vineri, ca pe durata sfarsitului de saptamana sa renunt la orice urma de bun simt si sa dau iama in alimente nepermise… si ca urmare, consecintele nu se lasa asteptate.

as vrea sa stiu de ce fac asta, de ce ma auto-sabotez atat de eficient? ce trebuie sa schimb in/la mine ca sa pot sa ma tin de scopul pe care mi l-am propus?

m-am straduit… am gatit Monti si mi-a iesit buna mancarea. dar am lasat obsesia unei placinte sa imi dea mustrari de constiinta. apoi… o ciocolata cu lapte. apoi… nu mai zic, ca sperii :D sper sa nu se mai repete pe viitor aceste stari. sa revin al retele Monti pe care le-am facut.

ciorba de os :D imi place mie sa-i zic. adica o ciorba facuta din urmatoarele: scarita afumata, o ceapa, 2 ardei, o legatura de telina (dar tijele si frunzele), o legatura de patrunjel si una de leustean. le-am separat si am pus oasele cu putina lor carne la fiert, am adaugat ceapa, ardei si telina. catre sfarsit, patrunjelul si leusteanul, sare, putina sare de lamaie. merge bine cu ardei iute si smantana! se face usor, e gustoasa si legala :D

varza calita – reteta e stiuta. imi place mult sa pun si 2-3 ardei. e nevoie de o 1-2 verze (dupa cratita/ pofta/buget), ceva carne – noi suntem fani declarati scarita :D toate se taie, se pun in oala. mai pun bulion si ardeiul gras (am pus 3 bucati, data asta) il adaug mai catre final si cand mancam… o insotim de un ardei iute :D

mancare de pastai verzi – o punga de pastai congelate din Cora, o ceapa putin bulion si o legatura de marar. am calit ceapa, apoi am adaugat fasolea, iar catre final bulion si verdeata tocata.

pentru ca am gatit in week-end, avem ceva mancare pentru inceputul saptamanii. e bine ca am mai iesti din rutina… si sper sa am destula inspiratie si pe viitor :)

in rest… sala (am fost de 3 ori saptamana trecuta), teatru – dupa cum s-a vazut, am iesit in Club Maya, vineri seara si m-am distrat grozav. nu a fost alegerea mea, recunosc, dar a fost una inspirata – mi-a placut mult decorul, atmosfera si, nu in ultimul rand, personalul. foarte amabili, au stiut sa faca bine prezentarea programului lor, seara cu seara – si daca voi mai fi in zona (Calea Mosilor) voi reveni cu placere.

azi am rucsacul la mine, pentru o topaiala sanatoasa la sala, trebuie sa fac rost de carnitina in drum spre casa si vreau sa ajung sa ma adun, sa nu mai fie cazul sa ma ascund, din cauza abaterilor pe care nu le pot controla… life is still going. where and how… is above my knowledge :D

pe curand!

Lasă un răspuns

