Asta seara… Acul cumetrei Gurton

aurel_acul_1

Sursa

din nou am avut inspiratia de a iesi si sa ma indrept catre teatru… pentru ca abia pe la ora 17.00 mi-a venit gandul, am zis ca nu e o ideea rea sa merg aici in cartier, adica la Teatrul Masca. riscam sa nu gasesc bilet, dar am zis ca macar o sa aflu unde-i teatrul, daca nu apuc si sa vad ceva… piesa incepea la 19.00; am plecat acasa la 18,30 si am avut timp sa imi iau bilet si sa fila la locul meu la timp, fara probleme.

cu putint noroc am prins loc chiar in fata – randul zero si am fost spectator la piesa mentionata in titlu. cum a fost? un adevarat spectacol… muzica, dans, sala plina, actori care apareau din toate colturille. mi-ai placut mult costumele, motanul, luminile de la inceput (superba imaginea cu luna si stelele) si momentul in care se arunca cu perne. e placuta aceasta interactiune intre scena si public.

ca persoana care petrece destul de mult timp online, nu pot sa nu remarc prezenta teatrului Masca in WWW. au cont pe Twitter si un blog updatat cum se cuvine si daca nu ii aveam intr-un colt de minte, din online… probabil ca ar mai fi trecut mult timp pana sa aflu unde se afla. acum ca am avut parte de o experianta fain, ma voi stradui sa vad toate piesele pe care le prezinta in aceasta stagiune.

cu multa bucurie spun in seara asta,

pe curand!

ACUL CUMETREI GURTON
DISTRIBUTIA:
Cumatra Gurton – Olga Delia Mateescu
Hodge – Mihai Malaimare
Doamna Chat – Ana Maria Paslaru
Domnul Baylye – Sorin Dinculescu
Diccon – Aurel Sorin Sandu
Doctorul Rat – Viorel Paunescu
Tib – Ana Daponte
Cock – Valentin Mihalache
Motanul Gib – Razvan Teodorescu
Scapethrift – Andrei Dragulescu
Doll – Ana Turos / Teodora Ionescu
Chirstian – Haricleea Daniela Badescu
IN ALTE ROLURI: Alina Craita, Ionut Ghenu, Bogdan Angelescu, Romina Boldasu, Magda Francu, Gratiela Badescu/Maria Francesca Dogaru, Alexandru Rizescu, Roxana Condurache, Andi Gonczi, Adriana Bordeanu, Maria Alexe, Alexandra Blejan
REALIZATORI: Regia: Mihai Malaimare; Scenografia: Puiu Antemir; Costume: Unda Popp; Coregrafia: Ioana Macarie; Muzica originala: Razvan Alexandru Diaconu; Asistent scenografie: Sergiu Chihaia; Canto: Haricleea Daniela Badescu; Lupte scenice: Ion Albu; Asistenti regie: Ana Maria Paslaru, Valentin Mihalache

Un gând despre &8222;Asta seara… Acul cumetrei Gurton&8221;

Lasă un răspuns

