No words, but a lot of fun…

glass

Sursa

aseara am ajuns la teatru. initial am vrut sa merg sa o vad pe Oana Pellea la Teatrul Foarte mic, in Ma tot duc. dar sor’mea a venit cu ideea sa mergem la Centrul Cultural al Republicii Ungare, sa vedem Party. este un spectacol de teatru prezentat de trupa Nézőpont şi U.N.A.T.C. „I. L. Caragiale”, nonverbal unde poti descoperi cat de mult spun gesturile… si cat de bine iti poate modela emotiile un actor priceput. mi-au placut mult, pe langa interpretarea actorilor, joaca muzicala, melodiile alese si imaginile. multa culoare, mult haz, realitate vs. iluzii, stereotipuri, afectiune, prietenie, solitudine… astea toate le-am gasit eu in piesa de aseara. niste copii frumosi si talenti (inclusiv regizorul) care au meritat din plin toate aplauzele! bravos!!!

dar… sa ma trezesc din reverie. azi e vineri, zi de sala si apoi gata saptamana! in weekend vreau sa mai dau o tura pe la sala. la cum e vremea, nici o sansa sa mai ajung sa alerg in parc.

sunt prea incantata de ce a fost aseara ca sa mai adaug alte chestii :)

pe curand!

PARTY – Teatru
Centrul Cultural al Republicii Ungare
Spectacol de teatru prezentat de trupa Nézőpont şi U.N.A.T.C. „I. L. Caragiale”
Regia: Andrei Narcis Grosu
Cu: Adrian Nicolae, Sorbán Csaba, Ana Covalciuc, Tamás Kinga, Iulia Samson, Elek Ányos, Nicoleta Hâncu, Kroó Ádám
Videoproiecţii: Adrian Bulboacă

Un gând despre &8222;No words, but a lot of fun…&8221;

Lasă un răspuns

