One year after…

il_fullxfull_96098759

Sursa

astazi se implineste un an de cand am inceput acet blog. si ar fi trebuit sa fie cu adevarat speciala, nu? si ce speciala a fost!!! obisnuiesc sa vin la birou astfel: 3 statii cu tramvaiul 41 si apoi iau metroul de la Crangasi. dar in dimineata asta a fost aglomerat si il surpsind pe unul cum imi controboaia geanta – nu prea nimerea fermoarul, bietul de el… am inceput sa il fac nesimtit si turbam de draci! si barem de aveam ceva interesant in geanta. doar niste telemea, rosii si o carte :D ce eram eu somnoroasa inainte de eveniment… da’ ce subit m-am trezit!!! ajung la concluzia ca e mai buna adrenalina, decat cafeaua :)

apoi am ajuns usor usor la birou. am ascultat cam 2 lectii la mp3-player si am mai invata cateva cuvinte noi. imi place tare mult acest mod de a invata o limba straina, dar tot imi vine sa spun cuvintele, pe masura ce le ascult…

aseara iar am fost la sala si am rezistat 2 ore. la inceputul vizitelor mele la sala, stateam in spate… acum ca vin de mai bine de 2 luni, am tot avansat catre fata si am observat asa:
– ca lucrez mai bine, mai intens, cu cat sunt mai in fata;
– ca fetele de acolo au mai mult spatiu;
– daca langa mine e o fata care nu lucreaza, incep usor usor sa o imit…

m-am bucurat ca am vorbit cu Nico. punem la cale sa participam la anul la Marathon 7500. pare putin fantastica chestia asta, dar i-am zis ca pe mine ma ajuta sa ma focusez pe ceva. sa stiu ca pregatirea mea fizica are un scop concret.

imi place ca dupa un an am reusit sa fac loc sportului, sa devina o rutina, imi place ca am reusit sa fiu mai atenta la ce mananc si ca am reusit sa scad sub 100 de kg, apoi sub 90 si sa ma mentin aproape de 85, pentru moment. dar e doar inceputul si voi sarbatori azi cu o zi fara abateri!

atat pe azi si sper sa sarbatoresc peste un an la 65, cel putin!

pe curand!

Lasă un răspuns

