Sunny day

forrest

Sursa

azi are soarele dinti… e cumplit de rece afara si parca a venit prea brusc… mai vreau sa fie cald, sa imi fie de-ajuns un tricou. dar se pare ca anotimpurile isi urmeaza cursul si va trebui sa car dupa mine haine mai groase, sa ma incurc de ele la metrou, cand incerc sa citesc. acum devorez 1984 pe care am primit-o de la Carmen imprumut, saptamana trecuta. am avut in trecut niste tentative sa vad filmul, dar nu-mi aduc aminte decat franturi. pe masura ce o citesc, devin tot mai constienta de libertatile pe care le am si probabil, aceasta lume in care traim e cea mai buna dintre toate…

am cam abandonat cursurile de turca, dar Dan mi-a gasit pe torente Pimsleur – Turkish si acum am si ce asculta la mp3-player :D. maine e ziua lui si i-am luat un port-vizit simpatic. in rest, liniste si pace la munca. seful parca e in vacanta, nu mai da nici un semn si fiecare isi tot inventeaza preocupari pe aici.

aseara vroiam sa duc la sala, eram pregatita, tot… dar cand am dat cu nasul de frigul de afara mi-a pierit cheful. m-am dus acasa si am gatit, iar pentru azi am fiert niste carne, iar catre sfarsit am pus niste bucati de carne afumata, care ii da un gust putin diferit. diseara vreau sa fac un mujdei concentrat si sa fac o masa mare :)

azi insa m voi duce la sala, ca s-ar aduna prea multe zile de pauza (joi vreau sa merg la teatru si vom fi o gasca destul de mare). vineri iar sala, iar pe week-end cred ca vad un film, acasa sau la cinema. slabe sanse sa evadez din Bucuresti – nici nu am cu cine si nici vremea nu e incurajanta :)

e asa frumos afara ca-mi pare rau ca nu am la mine camera. imi place mult ce se vede de la geamul biroului – azi am vazut chiar sigla IKEA de aici :)

trebuie sa ajung la un plafar ca am ramas fara carnitina. mai am doar din suplimentele de fier pe care le iau si in rest… pauza.

pe curand!

Lasă un răspuns

