A venit, a venit… toamna/ Acopera-mi inima…

Sursa

gata! s-au dus zilele frumoase si nu ramane decat speranta ca la anul voi sti sa profit mai bine de soare, de timpul liber, de drumetiile pe care le-as putea face. ma gandesc sa merg la teatru si vad ca sor’mea a gasit deja ceva tentant

dar acum trebuie sa ma adun si sa vad ce mai pot pune la cale pentru viitorul apropiat, legat de sport si dieta. incerc sa ma mobilizez si sa stau departe de ciocolata si de alte semi-ispite :) am cam abandonat carnetelul de mese si se vede asta in indisciplina pe care am adoptat-o…

am fost la sala, de luni. deja nu imi mai ajunge o sedinta de aerobic si raman la doua. sunt la munca de la 9 la 17,30, plec pe la 18.00 de la birou ca sa prind sedinta de la 19.00 si trag de mine pana pe la 21.00. m-am obinuit deja sa car rucsacul cu echipament dupa mine – singurul lucru care ma enerveaza e ca nu prea mai imi vine sa ma imbrac in altceva decat blugi, la birou :D

cu mancarea nu prea ma pot lauda… nu prea am mai gatit si iar am la pranz cascaval cu legume. am mai luat niste felii de muschi afumat (pe eticheta scria ca nu are zaharuri sau amidon). mi-am aflat un nou moft: iaurt de oaie si bivolita, de la Napolact. cand vin seara de la sala, merge bine unul :) mmmmm…

doamne ce somnolenta aduc cu ele zilele astea de toamna… ma vad nevoita sa inchei aici pe azi :)

pe curand!

Lasă un răspuns

