Lucky bastards :)

de obicei astept pana luni, ca sa scriu cum a fost peste week-end, dar acum sunt inca prea entuziasmata ca sa ma pot stapani: am ajuns ieri la munte, am avut parte de un traseu minunat – o prea frumoasa zi de toamana, plina de peripetii.

am reusit sa ma trezesc sambata la 5… am prins personalul de 6:13 si am ajuns in jur de 11.00 in Dirste, pentru ca nu am fost pe faza sa coboram in Timisul de Jos :) desi era total descurajanta vremea in Bucuresti la ora plecarii, am riscat si ne-am straduit sa recuperam din orele de somn in tren. mie imi era asa de somn, ca ma usturau ochii :D, dar eram in acelasi timp happy ca merg din nou la munte.

aici e albumul cu pozele facute (spuneti si voi daca nu merita orice efort aceste culori?!?) si mai jos urmeaza povestea calatoriei (click pe poze, pentru a le vedea mai mari).

From Albumul Sapte Scari

am mers pe jos din Dirste pana la podul de la Dambul Morii, km buni… si ne gandeam ca nu mai avem vreme sa face traseul pe care ni l-am propus (pana la cabana Piatra Mare) si sa mai si ajungem sa prindem un tren cu care sa ne intoarcem in siguranta in Bucuresti. am zis ca mergem si noi 2-3 km catre munte si facem un picnic acolo, ne bucuram de culorile toamnei si ne intoarcem spasite acasa :) dar am urmat traseul de-a lungul apei, am inspirat aerul toamnei cu nesat si ne salutam cu oamenii intalniti – e fost o zi aglomerata pentru canion.

astfel, in jur de ora 13.00 am ajuns la capatul Canionului Sapte Scari… am zis ca nu se poate asa de repede :) l-am parcurs si am cam tremurat de frica la scara ce-a mai lunga, iar dupa ce l-am traversat pe tot am zis ca eu nu am curaj sa mai si cobor acele scari (in ciuda greului, mai usor simt ca urc, in comparatie cu a cobori). dupa ce a trecut de canion aveam 2 variante: la stanga, un drum mai lung si mai usor, sau dreapta – un traseu de ocolire a canionului, un drum mai dificil care ne scotea in punctul de start al canionului.

o poza dintre preferatele mele de pe acest drum (sincer, nu mi-am imaginat ce-o sa iasa):

From Albumul Sapte Scari

am parcurs relativ usor aceasta ocolire, am urcat si ne-am departat cel mai mult de apa, incat era foarte liniste si padurea masiva se lasa strabatuta de noi. apoi ne-am intors catre Dambul Morii pe traseul deja parcurs – drum pe care am facut o multume de poze.

apoi am mers pe jos pana la Timisu de Jos (in jur de 16.00) de unde am luat un microbuz pana la Predeal. in gara din Predeal am prins un accelerat catre Bucuresti care avea intarziere si am ajuns cu el in Gara de Nord in jur de 20.00. asta a fost o iesire de 47,5 lei :D

From Albumul Sapte Scari

la mine mi-am luat de mancare asa: cereale pentru micul dejun, mere golden, apa, evident :) si pentru pranz: ardei grasi, castraveti, cascaval si niste muschi afumat. le-am taiat bucati de acasa, sa nu mai am nevoie de cutit sau sa trebuiasca sa le curat acolo (si pentru economie de spatiu).aceste merinde ;) m-au ajutat sa fac fata fara sa imi fie foame si sa ma si simt bine.

ma duc sa onorez lista de to do pe azi, ca vreau sa ajung la Targul de la Palatul Sutu.

pe curand!

Lasă un răspuns

