O saptamana plina :)

Sursa

a fost cam asa: luni – sala, marti – Concertul lui Tudor Gheorghe, miercuri – intalnirea cu fetele, joi – inscrierea la scoala de ghizi si sala si mai urmeaza azi, vineri – sala si apoi petrecerea din Verde Cafe, apoi – sambata – la munte cu Nico si duminca – vreau sa ajung la targul organizat de I Love Handmade la Muzeul Municipiului Bucuresti. Nico a propus sa mergem la Sapte Scari si eu i-am zis ca mergem oriunde… munte sa fie!

aici ne propunem sa ajungem maine. ne-am interesat de vreme si pare sa fie de partea noastra. am insa o lista mare de cumparaturi – de la baterii pentru camera, pana la mancare Monti de urcat pe munte :D ma gandesc la niste cascaval, ceva cu carne, niste legume si niste migdale… sper sa apuc sa ajung de la sala in Cora.

am ramas datoare cu impresiile de la concert. mi-a placut. dar am avut si o curiozitate de-a dreptul cinica: am vrut sa vad de cate ori va suna telefonul mobil, in sala… surpriza a fost ca pe parcursul intregului spectacol… nu am auzit nici unul. am ramas placut impresionata de muzica instrumentala. intr-adevar efectele erau fantastice, in unele momente parca era muzica de film… Tudor Gheorghe a fost carismatic asa cum mi-am imaginat si a picurat discret cate putin umor, in pauzele dintre melodii.

toate cele bune
si pe curand! :)

Lasă un răspuns

