Today is open

Sursa

pe mine, personal, ma ajuta mult acest blog.

odata ce am rostit, negru pe alb, un gand, daca ma macina – devine mai putin daunator. cand merg catre casa, ma gandesc la ce am scris si la ce pot face sa schimb macar partial lucrurile, felul in care traiesc o anumita experienta.

m-am decis sa incerc sa fiu deschisa la tot ce mi se ofera, sa ma bucur de evenimente culturale, precum concertul la care voi merge astazi, de filme, de iesiri, de noi cunostinte…

mai devreme am gasit in inbox un mail de la Tara si acum am bifat si seara de vineri ca fiind ocupata :) multumesc, Tara! chiar ma gandeam zilele trecute prin ce mod m-as mai putea intalni cu atmosfera de la Urban Soup si iata ca raspunsul m-a gasit el pe mine :)

la ce mai visez? la o casa mica, la tara, in care sa gradinaresc si unde sa am un mic atelier in care sa mesteresc diverse lucruri, cand nu mai am ce face in gradina. asta m-ar face extrem de happy! :)

in alta ordine de idei… aseara am ajuns iar la sala. am stat de la 19.00 la 21.00. e a treia oara cand stau doua sedinte consecutiv si simt ca fac fata. planuiesc inca o luna de aerobic si apoi sa incep sa cochetez si cu fitness-ul.

cu mancarea… am tot fost pe fuga – aseara am fiert un piept de pui. azi am luat la mine salata (morcov ras+varza), piept de pui si cascaval. micul dejun – acelasi: fulgi de secara.

mai stau putin pe la birou si apoi merg, cu sufletul deschis, catre Sala Mica a Palatului

pe curand! :)

Lasă un răspuns

