Weird dreams

Sursa

am petrecut un week-end zgribulit, dar plin. vineri am fost la sala si apoi in Cora, sa pot gati in week-end. planuiam sa fac vitel Stroganoff si pesmeti cu migdale (reteta pe care urma sa o modific putin, inlocuin faina alba cu cea integrala), ambele retete de pe bsite-ul lui Copolovici – atentie! intrati pe propria raspundere acolo :) vitelul mie imi pare o reteta Monti conforma (eu nu am pus mustar si aici e un semn de intrebare. daca are amidon, ne strica socoteala. dar a iesit f buna si fara. smanatana pe care am pus-o nu a fost dulce, dar fu ok si asa).

vineri am ajuns intr-un final acasa si am facut un Dobos-Tort (ne-Monti, vident – daca-i abatere, macar sa fie una extrem de gustoasa). sambata s-a lasat cu complimente pentru reteta de vitel – a iesit foarte gustoasa si voi mai repeta traba asta! pesmetii nu i-am mai facut… nu prea am mai avut energie si pentru ei :D

am iesit sambata sa vand stepper-ul si apoi am mai colindat putin prin centru si apoi am vegetat acasa.

duminica m-am trezit cam buimacita. am visat ca stateam de vorba cu T si asta mi-a facut ziua mai dificila. credeam ca ce simt se duce cu ficare zi, asa cum se consuma sapunul din baie – lent, dar sigur. insa subconstientului ii place sa se joace cu mine si cand ma linistesc si eu, gaseste ca e momentul sa ma mai tulbure putin… aproape de ora 14.00 eram in Light Cinema, sa vad Amintiri din Epoca de Aur – la casa am cerut bilet la Aventuri din… aveam eu o presimtire :). am simtit ca s-a terminat cam repede. as mai fi stat in sala vreo 2 ore sa ma uit la lucruri asemenatoare. mi-a placut mult faza cu invartita din carusel si radeam singura pe strada cand imi aminteam.

Nico m-a sunat, catre seara si mi-a spus ca a fost pe Neagoiu. si mie mi-ar fi placut sa trec asta in palmares. te invidiez, norocoaso! :)

azi e zi de sala. am fost deja vineri si sambata si am stat cate 2 ore de aerobic si la fel vreau sa fac si in seara asta. maine… e concertul, miercuri ma vad cu fetele… imi place cum se anunta saptamana :)

toate cele bune!

C.

Lasă un răspuns

