Dupa fapta…

Sursa

ieri am avut o zi buna. mai intai, pentru ca am rezolvat cu lectura (se pare ca e vitala demonilor mei). am gasit si carti precum Psihologia poporului roman, pe care chiar nu ma asteptam sa gasesc, plus multe alte carti de pshiologie – de care ma simt atrasa in ultima vreme.

apoi am stat si m-am gandit ce anume putea sa faca sa scap din blocajul in care ma aflam? singurul raspuns pe care l-am gasit e ca uneori pana si un suflet incarcat trage la cantar… ieri am fost si l-am vazut pe Calin. am schimbat cateva vorbe si m-am simtit mai bine.

dupa despartire (pe la inceputul lui septembrie), m-am izolat mult. nu am vrut sa mai vad pe nimeni, ca sa nu fiu nevoita sa-mi povestesc supararile. dar se pare ca nu e cea mai eficienta solutie… o intalnire cu un prieten bun e eliberatoare. sa vezi bucuria din ochii lui, sa-l asculti si sa te lasi ascultat o clipa, face bine sufletului. tot ieri ma plangeam ca nu vrea cantarul sa miste si pace! azi mi-a aratat ca rabdarea si chibziunita mea au fost rasplatite: imi arata 85 acum… se pare ca in liniste si pace interioara, slabesti mai rapid :)

am fost aseara sa alerg (6km) dupa ce am rezistat eroic: sor’mea a pregatit pentru la birou briose cu vanlie si ciocolata. am ajutat-o, dar nu am gustat nici una.

nu prea am mai avut timp si rabdare sa gatesc ce imi propun. o sa ma mobilizez si la capitolul asta. astazi, pentru la pranz iar am luat cascaval la mine cu rosii si ardei. o masa pe cam am dat cam 6 lei, ceea ce atat rentabil, cat si conform… :)

cam atat pe azi!

pe curand! :)

Lasă un răspuns

