Inspira!

astazi am citit si mi-a placut acest post a lui Adrian Soare

apoi mi-am mai luat de pe Scribd o carte de-a lui Octavian Paller (Viata pe un peron). ieri am avut nevoie de ajutor – trebuia sa ii dau contabilei niste documente din 2007. a venit Otilia sa ma ajute sa le gasesc si m-am plans si ei ca nu mai am ce citi. ea mi-a dat ideea sa iau carti de pe net :D am gasit tot acolo niste carti de gramatica limbii turce care mi-au facut ziua si mai frumoasa.

azi trebuie sa gatesc ceva – nu prea mai am ce sa mai iau la mine la pachet. as cam avea pofta de ceva facut din pui si ciuperci :D eventual cu verdeata, smantana :D

am decis sa vand ab-roller-ul si mini-stepper-ul, ca tot se puen praful pe ele. daca tot merg la sala sau in parc si mi-am format obisnuinta asta, chiar nu mai are sens sa le tin. am fost si luni si marti la sala, saptamana asta si ced ca nu e o idee prea buna. ma gandesc sa alternez sala cu alergatul in parc (luni, miercuri, vineri – sala si marti, joi, sambata – in parc, ramanand duminica libera).

m-am blocat la 86 de kg si simt ca nu mai am rabdare. nu inteleg ce nu e ok din ce fac, de ce nu merg lucrurile in directia in care vreau eu. m-am masurat si la cm imi ies socotelile… dar tot nu-s multumita si fierb in situatia data. mai e si stresul ca vroiam sa imi ating pana la 15 octombrie target-ul…

acum mai stau putin pe la birou si apoi plec acasa. o sa cobor in Romana si ii fac o vizita lui Calin, ca mi-e dor de el si apoi, acasa… sa vad ce-oi reusi sa incropesc de mancare…

pe curand!

Lasă un răspuns

