Evolution :)

e putin ironic titlul. simt mai degraba o stagnare… sunt tare nemultumita de starea mea si cu greu ma mobilzez sa fac ce imi propun. sunt ganduri care ma macina, raspunsuri pe care nu le gasesc sau poate ca nu stiu inca sa accept absenta lor. dar asta e. cica timpul le vindeca pe toate… of, timpul…

bilantul pe saptamana trecuta e cam asa: am mancat aproape ok si poate de asta cantarul nu-mi arata ce as vrea. apoi am fost in 3 seri in parc (3 x 4,5 km) si de doua ori la sala. saptamana asta am inceput-o in forta. am fost ieri la sala si ma voi duce si azi – imi place mult antrenoarea, cum lucrez cand conduce ea ostiliatile :)

de gatit am mai gatit niste pastai si am incercat sa fac cornuletele alea. mare greseala :) o greseala din care am mancat 2 zile la micul dejun :)

vineri cand am iesit de la metrou am primit un pliant pentru o Scoala de Ghizi si ma gandesc serios sa ma duc. am dat ieri telefon si mi-au spus ca incep peste o luna cursurile.

e o mare amestecatura de idei in capul meu… poate in zilele urmatoare voi fi mai limpede.

pe curand….

Lasă un răspuns

