Signing out…

ieri am terminat de citit Confesiunile lui Max Tivoli… o prea frumoasa poveste de dragoste si incep ca ma gandesc sa-i multumesc depresiei ce se apropie. din cauza ei m-am aruncat, iar si iar… in bratele cartilor :)

se pare ca dezvolt tot felul de dependente :D

lectura e una din evadarile preferate. uneori citesc doar pentru ca se vorbeste prea des de o carte si vreau si eu sa stiu despre ce e vorba (aici e cazul Doamnei Bovary, de Flaubert), dar cel mai des citesc ca sa fug de realitate. cand deschid o carte, deschid de fapt o poarta catre o lume mai statornica. indiferent de ce-i in lumea reala, personajele raman fidele acelei actiuni… chiar daca, uneori, la o recitire, ti se dezvaluie usor sub un alt chip.

simt o mare tristete cand descopar o carte buna. o citesc putin cate putin si aman mult ziua in care sa ii parcurg finalul. pentru ca stiu ce rar ajung din nou la o carte buna. alteori e o atractie atat de puternica, incat profit de orice clipa sa citesc. imi amintesc cat de hipnotizata am citit Confesiunile unui cafegiu… nu puteam sa o las din mana. sunt calica si nu ma indur sa dau bani multi pe carti, dar asta am luat-o fara preget… mi-a placut citatul de inceput :)

nemultumita de cat de anosta devine viata mea, retraiesc emotiile altora pin acest fel voaierism oferit de lectura. unii o fac citind ce iscodeste un paparazzo, altii – citind carti. cert e ca e greu sa imi imaginez viata mea fara carti. mai mereu am una in geanta si cand trebuie sa astept la banca, la doctor, cand merg cu metroul… devin toate acestea momente utile, pentru ca am mai parcurs o pagina-doua si nu ma mai enervez ca a trebuit sa astept.

acum ma duc catre casa… ma asteapta cartea din geanta! ;)

Lasă un răspuns

