Under pressure…

in week-end nu am facut nimic special. am gasit doar acea pereche de blugi pe care mi-o doream: albastri, simpli… in rest am citit, altceva decat cartea pe care o citesc la metrou. e prea misto ca sa o termin asa de repede :D mai speciala a fost duminica seara, cand am facut 6 ture de parc –  a zis ca nu voi face mai mult de 3, ca devine plictisitor. bilantul pe saptamana trecuta: o seara la sala si 4 seri in parc – in total 25,5 km.

zilele astea voi fi mai laconica: e seful in tara (vine cam o data pe luna) si nu voi mai putea sa ma destrabalez pe Google Reader (de unde imi vin idei despre ce sa mai gatesc sau ma documentez despre dieta, sport) sau pe Twitter :D

aseara am vrut sa gatesc 2 chestii si am ajuns la altceva. ce am vrut sa fac? oua umplute si o salata de radacinoase (in special morcov si telina). dar telina se dovedi a fi mare si mi-a iesit un camion de salata, in care am adaugat 3 mere rase, maioneza si au lipsit doar nucile, ca sa fie o salata Waldorf. iar ficatul de pui pe care l-am fiert pentru a umple ouale… a fost pus intr-o caserola si l-am luat la birou asa… doar fiert cu putina sare. deci pranzul meu a fost: ficatei de pui cu salata. micul dejun… clasic deja, fulgi de secara.

diseara la 19.00 merg cu Nico la sala si apoi… ajuns si eu acasa. la ce somn am acum… :D vreau sa treaca mai repede ziua asta. si daca trece si saptamana, si mai bine!

pe curand!

Lasă un răspuns

