Zapaceli…

iar am uitat pantalonii acasa :D. nu ca as fi ajuns dezbracata la birou, dar am planuit cu Nico sa mergem la sala si am luat la mine echipamentul, sa nu mai fiu nevoita sa trec pe acasa. dar… am constatat ca tot trebuie sa o fac :D

aseara am alergat doar 2 ture, dar sper sa recuperez pe week-end. dupa ce termin curatenia, am de gand sa gatesc spanac si niste pizza conforma, cu de toate: ciuperci, masline, ardei, ceapa, carne :P iar la capitolul carnuri as face iar niste frigarui :D sa mai zic ca ma ispiteste gandul sa fac si un tiramisu mic? mai bine tac… tac :D

ce-as mai putea face in week-end? multe. culturaliceste, Bucurestiul ofera multe in acest sfarsit de saptamana. am aflat de la radio ca la Odeon sunt repetitii generale cu public. si sambata si duminica (la 19.00). apoi… am chef sa vad un film si nu stiu ce anume sa aleg… Los abrazos rotos, Cea mai fericita fata din lume, Politist, adjectiv, Entre les murs, Inglorius Basterds… greu de decis :D criza, criza, dar sunt filme bune!

asadar… cred ca o sa ajung la un film, o sa merg de 1-2 ori la sala si daca ma prinde seara pe acasa, o sa ma duc si in parc sa alerg. in restul momentelor, citesc ce mai am de citit. ador cartea de-acum!

inspiratia zilei: aici(deschide numai daca esti satul sau nu esti la dieta :P)

toate cele bune! :)

Lasă un răspuns

