(Unwanted) thoughts…

aseara, facandu-mi turele in parc… socoteam ca au trecut abia 10 zile… si pare totusi asa de mult. momentele critice au trecut, iar cand apar altele… nu-mi place cand gasesc lucruri simpatice si as vrea sa i le impartasesc, nu-mi place cand simt un dor nebun si-l vreau aproape, nu-mi place cand ma trezesc subit dimineata si nu pot adormi din cauza gandurilor sau cand seara nu pot sa adorm, nu-mi place cand in mijlocul celor mai patimase imagini apare si el, nu-mi place ca inca mi-e drog. dar imi tot spun ca peste 1-2 luni imi va fi mai usor si ca trebuie doar sa las timpul sa slefuiasca gandurile pana le va sterge de tot. ma consolez cand il vad online pe mess: deci e alive :) , e ok…

nu am povestit ce patanie am patimit duminica, 6 septembrie. e in topul celor mai penibile momente din viata mea :)

incepe devreme, cand ma grandeam sa ii fac o vizita lui T, cu intentia de a lamuri niste treburi. si imi vine mie gandul sa ma imbrac cu un sarafan din blugi care cam tipa pe mine, oricat de mult as fi slabit :D. am plecat de acasa cu un plover pe mine, fara umbrela, asa incat can am ajuns pe la Cora (Lujerului) s-a intetit picuratul si parea a ploia, deja. merg eu tacticos, incaltata cu balerini (!!!) si in statia de tramvai de la Plaza… alunec pe una din placile de beton (sau ce era chestia aia) si cad in 4 labe. eram aproximativ in mijlocul intersectiei… si mai si paraise fusta la spate…

am presupus eu ca vreo 5-10 cm, nu grav… scot cvasi-relaxata un servetel din geanta sa ma sterg pe genunchi, apoi… pun mana la spate si vad ca era rupt sarafanul pana la talie. ma gandesc ca soferii care erau la semafor, aveau ce vedea :) a picat cerul pe mine… mi-am dat ploverul jos si l-am legat in talie, si am purces razand catre casa. imi tot imaginam cum trebuie sa fi aratat si nu puteam sa ma abtin :D si alta culoare la lenjerie nu m-a tentat… doar un rosu intens! :)

am ajuns intr-un final acasa… m-am schimbat (pantalonii sunt sfinti!), am plecat iar si am ajuns catre seara, din nou… acasa.

cum mai merge dieta? ok… ma apropii de 85 de kg si vreau ca sa sarbatoresc un an de blog (pe 15 octombrie) cu 20 de kg mai putin ca la start sau, daca reusesc cu schimbarea statutului, conform BMI, de la obez la supraponderal, adica un BMI sub 30 (am plecat de la BMI=37). aseara am facut 6 km, si primele ture au fost de 10 minute (adica imi trebuie  6,6 min pentru un km – cam mult imi ia, stiu, dar e viteza la care rezist sa imi fac atatea ture cate imi propun).

reusesc sa imi iau pachet la mine, chiar daca sunt cam neinspirata, momentan (oua fierte si salata de varza, un exemplu de masa :D ). recuperez curand :P

inspiratia zilei: acest site plecand de la acest articol

pe curand!

Lasă un răspuns

