Lovin’ Leonard!

eu l-am descoperit tarziu… cred ca acum 2 ani, desi multe din melodiile lui imi erau familiare – nu stiam cine e autorul lor. am citit pe bloguri parerile celor care au fost pe 4 septembrie la concert… si mi-ar fi placut sa ajung si eu. azi, in masochismul meu emotional, am simtit nevoia sa il reascult si sa ma las fermecata de el, chiar daca nu am rezistat emotiilor. imi plac mult de tot: Dance me to the end of love, I’m your man, A thousand kisses deep… Doamne… ce voce are! si parca sunt atatea lucruri pe care le poti face, ascultandu-i meoldiile: sa-ti amintesti, cu un pahar de vin, sa iubesti, sa fredonezi dansand…

lasand muzica sa cante… ma preocupa o treaba, azi dimineata. am inceput a treia carte din cele 6 cumparate, adica pe Confesiunile lui Max Tivoli, de Andrew Sean Greer. desi nu am vazut filmul The Curious Case of Benjamin Button – am crezut ca a stat la baza scenariului. dar apoi am gasit ca filmul a fost inspirat de alt text… si dilema mea devenise si mai mare. apoi am gasit acest post care m-a lamurit.

cultural day, today, isn’t? ;)

Lasă un răspuns

