Chestii-trestii…

nu prea imi convine nimic din ce-i in jur si cred ca am devenit cam nesuferita. cu greu ma mobilizez. azi e zi de colindat pe la institutii (trezoreria, printre altele…) si maine cred ca mut si restul de arhiva. saptamana viitoare vine seful in tara si trebuie sa arate cat de cat cosmetizata harababura de aici.

am de trimis un fax la Galati si simt ca innebunesc, pentru ca nu raspunde doamna pe care trebuie sa o contactez inainte…

aseara am ajuns in parc, cam tarziu, drept pentru care am facut doar 2 ture. ma gandesc sa fac macar 20 de km pana pe 27, data crossului. simt nevoia sa mai updatez playlist-ul, ca parca au aparut si melodii mai potrivite pentru jogging. s-a amanat mersul la sala de ieri, pentru azi si abia astept sa ma vad cu Nico. am discutat mult pe seama unui articol postat de Cristi Margarit despre antrenamentele cardio. eu am alergat constant in ultimile luni si dupa o pauza de 11 zile, m-am intors in parc si am rezistat sa imi fac alergarea. concluzia: rezistenta capatata s-a mentinut chiar bine. doar ca zicea si ea ca totusi se adapteaza rapid corpul si apoi parca cere si alte forme de efort…

curand se va raci afara si trebuie: 1.sa upgradez echipamentul, niste pantaloni mai grosi, de exemplu si 2. sa ma mobilzez si sa fac loc si unor ore de fitness. mi-a placut mult sa merg sambata la sala si cred ca voi face un obicei, daca nu plec din Bucuresti, sa merg in week-end, dimineata.

ieri nu am gatit mare lucru si am azi la pranz niste carne de pui si o salata de varza. se pare ca am destule zile de cand nu am mai mancat cascaval cu rosii la pranz :)

atat :)

pe curand!

Lasă un răspuns

