Back to work (II)

asa ar trebui… ca la cat de greu m-am trezit in dimineata asta… si trecu si vara asta. fu una frumoasa si una dintre cele mai pline de evenimente :) dar e loc si de mai bine, pe viitor. singurul regret e ca nu am ajuns la Istanbul, dar la ce inundatii au fost de curand acolo… poate ca e mai bine asa.

tot week-end-ul m-am uitat la US Open si la Snooker. azi am vazut ca a castigat Kim Clijsters la feminin si urmeaza azi finala la masculin, unde voi tine cu Federer :D insa nu cred ca voi apuca sa o vad.

am gasit si vreme sa gatesc. am facut frigarui de pui (carne de pui, ardei gras rosu, ceapa, ciuperci si putina sare), varza calita (mi-a iesit yummie – e o mancare ieftina, simpla de facut si foarte gustoasa), guacamole si mi-am luat un supliment de fier de la Plafar.

am inceput saptamana dificil. ieri am iesit putin din casa (mi-am cautat o pereche de jeansi pe gustul meu asa… dar nu am gasit) si am stat cu amenintarea depresiei deasupra capului. m-am tot gandit ce sa fac in viitorul apropiat, ca sa fug cat mai eficient de ea. deocamdata tin aproape tinctura de valeriana, care la mine functioneaza ca un bun antidepresiv. trebuie sa ma mobilizez si sa merg la facultate, sa imi dau dizeratia la inceputul anului!!! 

deocamdata mi-am propus sa merg la un concert Tudor Gheorghe si mi-am luat bilet. apoi pun la cale o documentare serioasa pentru ca vreau sa imi iau camera profesionala, sa nu mai stresez atat cu camera veche :D draga de ea, mi-a fost alaturi multa vreme, dar… nu mai pot sa imi fac damblaua cu ea.

la radio, de dimineata a fost prezentata o carte si mi s-a partu foarte tare faza ca e chiar cartea pe care o port momentan in geanta. aveam eu dubii ca nu am facut o alegere excelenta, dar acum ma simt putin mai bine.

pe twitter am gasit cheia fericirii, care e cat se poate de simpla :) aici

diseara am planuit sa merg cu Nico la sala, sa ne reluam tandemul. am fost vineri si sambata, saptamana trecuta si am facut o febra cumplita. ca sa ma dau jos din pat, trebuia sa indoi genunchiul si sa ma prind cu mainile de picior, asa de rablagita eram :)) imi simt si acum muschii de pe coapse cand merg. saptamana trecuta am alergat doar in 2 seri, si am rezistat ok… asa ca, insemnez in carnet: Saptamana 37: doar 7,5 km.

am uitat acasa caietul de turca, asa ca o sa las pe maine lectia de pe LiveMocha

atat! pe curand! :)

2 gânduri despre &8222;Back to work (II)&8221;

  1. Buna! :)

    eu nu am nici o problema sa vii :) nu e parcul doar al meu

    sa stii ca am avut si eu aceleasi ganduri (oare cate mistouri se fac pe seama mea? ), dar apoi am descoperit muzica la mp3-player. dau volumul suficient de tare – e un house foarte ritmat – si imi vad de alergare.

    acum insa alerg cam de 2-3 ori pe saptamana si alternez cu sala, in serile cand nu ajung in parc.

    iti recomand sa faci rost de un echipament adecvat – in special, adidasi potriviti. sa mai stii ca acum e rece seara, pe la 20.00-21.00, cand ies eu de obicei.

    asadar, daca crezi te ajuta sa vii cu mine, lasa-mi raspuns aici si te caut pe mail sa stabilim ce si cum!

    multa bafta!

  2. buna,am si eu o intrebare,am poposit pe blogul tau din intamplare,ce parere ai avea de o partenera de alergare?nu cred ca sunt mai rapida ca tine sau mai antrenata,dar locuiesc in zona si as vrea sa alerg,dar sunt foarte usor de descurajat,daca se uita cineva urat la mine,am plecat acasa.

Lasă un răspuns

