So many little things…

acum sunt in Focsani. Dupa ce am cautat ceva vreme un Internet-Cafe, am gasit abia vizavi de scoala unde am terminat 8 clase. am dat 3 lei pentru o ora, ca sa pot verifica mail-ul, sa vad ce mai e pe Twitter si ce mai zice presa despre Soup Nights – vezi EVZ.

tare jegoasa tastatura asta si greu mai pot atasa link-uri… au fost niste zile pline, de vineri si voi povesti pe indelete de indata ce ajung in Bucuresti. in mare – sambata ziua petrecuta cu bloggerii de la Soup Nights, duminica – discutia cu T si apoi Calatoria lui Gruber (la Patria – 10 LEI) si un stoc semnificativ de carti (6 bucati, doar…) de la Carturesti. asta e terapia preferata – carti, muzica de brain-washin’ (mult mult House) si sport.

luni am fost la Filantropia pentru un control de rutina. iniatial mi-am propus sa ajung la o doamna doctor. dar… cum planul de acasa nu se potriveste si vroiam sa scap de acolo cat mai rapid, am ajuns pe mana unui medic – Dr. Ediz Huseyinoglu. un tip de aproximativ 35 de ani, care a facut sa para controlul piece of cake… am vrut sa fac si un test Papa-Nicolau. mi-a spus ca trimiterea acopera doar consultatia (stiam deja ca trebuie sa achit testul). faza cea mai tare mi s-a parut faptul ca e turc… de parca e o conspiratie undeva :)) anyway, testul a costat doar 20 de lei in aceste conditii (trimitere de la medic), in 45 de minute ieseam pe poarta spitalului cu numarul lui telefon pe chitanta –  pentru a il suna in momentul in care am rezultatul, sa-l discutam impreuna. mi-a spus ca pare totul ok si sunt 99% sanse sa fie totul in regula si dupa ce primesc rezultatul. m-am dus pentru ca vroiam sa am si opinia unui doctor, ca nu pot spune ca am vreun fel de jena. mai astept rezultatele de la medicul de familie saptamana asta si gata cu analizele anuale (later edit, 9 septembrie: totul bun, insa o carenta accentuata de fier).

ma gandesc sa mai fac rost de suplimente. deocamdata iau 1/zi –  Coenzima Q10 in ulei de Catina – de la Hofigal si dupa ce incep cu sportul mai intens, le voi diversifica.

azi e deja marti… maine am programat intoarcerea si abia astept sa ma revad cu Nico, sa reincepem sa mergem la sala. mai trebuie sa ajung si la o nunta pe 19… trec eu si de astea

pe curand!

later later edit: am luat rezultatele de la medic. totul ok. so… Mr. Huseyinoglu, probabil ne vedem la anul :)

Lasă un răspuns

