(Almost) a medical week

m-am trezit cu noaptea in cap sa ma duc la medic. si am ajuns pe la 8 la spital… un afis pe care scria ca trebuie sa te inscrii la receptie… numai ca nu era decat un scaun gol acolo. si am stat… nu a aparut nimeni… si am decis ca daca tot intru luni in concediu, am tot timpul din lume sa pazesc usi de cabinete… pai, nu? sptamana asta am mai varsat 4 eprubete de sange visiniu pentru analizele anuale! serios… pe mine nu ma doare nika!

de plecarea in Turcia s-a cam ales praful. o sa ma milogesc de T poate-poate m-o lua o data cu el, de nu… la iarna… sau naiba stie cand s-o intampla si asta.

ieri am aranjat actele pentru contabila si a picat cerul pe mine cand am vazut ca am gresit o factura. nu mai zic ca am facut abia 3 in viata mea, din care una gresita!

maine voi fi pe drumul catre marea supa… in seara asta va mai fi un episod, dar vine week-end – ul si nu mai streseaza nimic altceva.

am vorbit cu Nico ieri si a fost tare dulce cand mi-a zis ca vrea sa mai merg cu ea la sala. abia astept! probabil, dupa luni-marti – dau o fuga la Focsani, 2-3 zile, nu mai mult.

ador lectiile de turca. sunt cam tută la scris, de citit citesc bine si-mi place LA NE-BU-NI-E! acum abia astept sa plec acasa… deja visez: saptamana viitoare sala in fiecare zi, alergare, dieta… relaxare, ordine, rufe curate, calcate si frumos aranjate la locul lor – nu toata casa, criotorit…

cine citeste aici sa se afiseze sambata seara in parc, ca sa-i priasca tot week-endul!

see ya!

Lasă un răspuns

