Fast day, today…

Sursa

azi a fost o zi misto…

dupa ce m-am trezit cu greu, am venit la birou chitita sa fac ordine si sa aranjez arhiva prafoasa care s-a infiintat in bitou. am deschis calculatorul si am zis ca nu se poate sa stau toata ziua la birou sa joc table.

am devenit foarte happy cand am vazut in inbox felicitarile celor de pe LiveMocha – cum ca ma descurc bine la cursul de turca. cu cititul – mi se pare relativ simplu. mai dificil e la scris – nu inteleg deloc cum e treaba cu sintaxa. oricum au fost simpatici – insistant sa il pronunt mai accentuat pe R – habar nu au ei, cum e sa fii… rârâită :D

dar nu renunt… chiar daca simt ca sunt batuta in cap :) – incep sa accesez alte site-uri care ma pot ajuta. astazi am ajuns la numerale :D

tot astazi incepe, in mod practic, ajutorul meu pentru Urban Soup Night. m-a bucurat mail-ul primit si sper sa fiu de nadejde. toata lumea este invitata sambata, 5 septembrie – in parcul Tineretului, de la ora 19.00.

cam atat pe azi!

I feel good, I knew that I would
So good, so good…

Lasă un răspuns

