Ce-am mai gatit Monti (II)

nu prea am mai scris nimic despre experimentele culinare.

Sursa

mai intai, am facut din nou humus – se pare ca am capatat o pasiune pentru naut si caut cat mai multe retete pe care sa le incerc. Chana masala e prima pe lista si mi-ar fi placut sa am ocazia sa o incerc mai intai intr-un restaurant indian. Oscilez intre reteta de pe Wiki si asta. am vazut apoi tot felul de mancaruri pe baza de naut care par delicioase! imi place mult gustul, dar si faptul ca e foartea satios. cerealele, paradoxal nu au acelasi efect la mine.

luni am prajit niste piept de pui (taiat bucatele si condimentat cu piper si sare) si aseara am mancat cu mujdei de usturoi.

diseara planuiesc sa fac o mancare de mazare (voi lua congelata) si sper sa gasesc ceva din carne care sa fie conform. si cum mancarea o voi face pentru maine seara, diseara voi face rapid o salata cu ton.

am alergat aseara 4 ture de parc (cam 6 km conform Google Earth) si sper ca maine sa pot sa fac 5. in aceasta saptamana am alergat in 3 seri pana acum si ca rasplata, dimineata aveam 87 de kg. sper sa mentin asta pana saptamana viitoare. cu toate astea, trebuie sa recunosc ca mi-e dor de sala :)

pe curand!

Lasă un răspuns

