Back in to the game

Sursa

zi de munca… am inceput-o cu o lectie pe Live Mocha, pentru ca mi-am adus castile de acasa – au si exercitii pentru inregistrarea vocii, atunci cand citesti un text.

cum mai merge dieta? ok… nu am inca kg noi pierdute, dar stagnez la 88 kg. mananc cat de cat corect si fac sport. duminica, la munte am mancat niste prostioare (mi-am luat o ciocolata mica de casa cu lapte praf si zahar, foarte putina inghetata, putin popcorn :D) – si probabil din cauza asta stagnarea.

de alergat, am alergat si ieri si luni – cate 2 ture de parc. azi sper sa ma simt in forma si sa fac 3-4. deocamdata sunt pe low budget si nu mai pot merge la sala, dar cat de curand sper sa remediez asta. si cu suplimentele am facut o pauza, pentru ca mi-e bine – nu mai fac intinderi/crampe musculare. am observat insa ca dupa un anumit punct, spre sfarsitul alergarii incepe sa ma doara putin capul – si durerea imi trece pana ajung acasa. am coborat ora de alergare (sunt in parc in jur de 21.00) si adorm bine, iar dimineata ma trezesc usor si ma simt ok intreaga zi si nici nu mai am pofta de cafea.

ieri am gasit acest articol pe Reader si trebuie sa recunosc ca m-am regasit in multe din afirmatiile autoarei – Margarita Bertsos. spre exemplu: si eu am avut un moment de declick, care m-a ajutat sa imi schimb tactica :)

acum nu ma mai descurajeaza daca cantarul nu-mi arata ce as vrea, dar ma bucur cand vad ca nu mai trece de anumite valori (acum, nu as fi acceptabil sa treaca acul mai sus de 90 de kg, de ex.). ma cantaresc pentru feed-back si daca experimentez anumite mese, sa vad cum raspunde corpul la ele. dar m-as putea lipsi de cantar – hainele imi arata clar ca sunt pe drumul bun.

apoi, ma gandesc la tot felul de forme noi de sport – fitness, inot, tenis, pilates. am ajuns sa fac din sport o rutina si ma face happy doza de energie pe care o am, cu cat sport fac mai mult. aseara sor’mea imi zicea ca parca intineresc si m-au facut sa ma simt tare bine si impacata vorbele ei.

dieta si sportul sunt acum parte din mine. ma documentez sa mananc mai bine, sa fac sport mai corect, si parca slabitul e pe un plan secund. fac tot ce fac pentru mine si pentru ca e ok, slabesc.

simt ca incep sa ma plac, timpul meu devine mai pretios pentru mine, planurile mele conteaza mai mult si nu mai pun presus de mine, pe ceilalti. It seems, I started to become a real bitch :)) o sa trebuiasca sa schimb titlul blogului

o alta observatie facuta de Margarita Bertsos: “The less sugar I eat, the fewer cravings I have for sweets and other less-healthy foods.” De cand sunt fata Monti nu mai am pofta de dulce ca inainte si stiu cum sa o potolesc legal, nu am mai avut arsuri la stomac, nu am mai experimentat starea aia de foame crunta si mai des la masa am simtit ca e destul, cand am avut o portie relativ mica in fata – fata de cum mancam inainte. sunt luni bune de cand nu am mai mancat cartofi. as manca, dar nu am o pofta crunta. nu poftesc la paine – cerealele si wasa imi sunt de ajuns.

dupa ce vin din concediu, vreau sa merg sa fac si fitness si voi incerca sa trec pe keto.
http://forum.getfit.ro/showthread.php?t=6358. deocamdata citesc (ma ajuta mult jurnalele de pe GetFit, precum cel al annei_t).

cam atat pe azi. ma duc sa ma lupt cu arhiva plina de praf :D

pe curand!

Lasă un răspuns

