Don’t wake me up

inca nu m-am trezit complet… si nu imi vine sa cred ca e deja luni. week-end-ul trecuta trebuia sa fie mai lung, sa tina macar o saptamana.

ce-am facut? am fost ieri (cu T, evident) si am juns pana la Balea Lac, parcurgand prea frumoasa panorama oferita de Transfagarasan. imi pare rau ca nu pot atasa poze sau vreun link catre un album – eu am uitat sa iau si baterii :)). asa ca trebuie sa astept trasnferul pozelor de la T, ca am facut destule cu telefonul lui. de pe terasa cabanei Balea Lac ii vedeam pe cei care urcau pana pe creste si T a zis sa revenim, sa ne cazam acolo si sa urcam si noi pe munte.

m-am simtim foarte bine – drumul a fost dificil, dar cu rabdare, am ajuns cu bine acasa. nici nu prea ce as mai putea spune despre dieta, mancare… totul pare asa de mic, cand ma gandesc la muntii cei mari si frumosi, asa ca, pentru asta nu mai ramane decat un…

pe curand!

later edit: am facut rost de poze :D (stiu ca nu au toate o calitate buna, multe sunt facute in timp ce masine mergea :D ).

Lasă un răspuns

