Week(-end)ly freedom…

ei, gata si cu saptamana asta. fuse, fuse… si trecuse. mai usor, mai greu – dar s-a dus :D

pot sa spun ca imi lipseste sala. pentru ca nu am contul gras acum si prioritatile sunt altele, ma multumesc cu alergarea din parc, care e gratis. surpriza mare, aseara. lipsesc si eu 3 seri din parc… si ce sa vad? au instalat in mijlocul lacului artificial (din Moghioros), un ecran mare si pe margine, au montat vreo 6 reflectoare (sau ce-or fi alea…) de o parte si de alta, cu o lumina intensa, de nu mai vad bine pe udne alerg…

ce am mai facut azi? cont pe livemocha.com, unde poti invata limbi straine. e for free si imi place la nebunie. sper ca astfel, sa renunt a mai juca table online (noua mea adictie, God dam’it!!! )

apoi am ajuns si la Bucur Obor de unde mi-am luat 50 de cm de intaritura. planuiesc sa fac o noua rochie maine, si imi trebuie pentru guler. imi place la nebunie materialul din care o voi mesteri si sper sa am rabdare si chibzuinta, sa imi iasa ce-mi trebuie.

The moment of the day: blogul Madalinei Klement. mi-a facut placere sa il rasfoiesc :) si sper sa prind si eu mai mult curaj sa croitoresc pe viitor.

cam atat pe azi, si pe saptamana asta. sper sa fie un week-end cu sport si fara abateri – mai ales ca s-a fixat cantarul la 88 (17 pierdute). vreau sa gatesc din nou humus, iar ieri am facut o varza calita numa’ buna! :)

pe curand!

Lasă un răspuns

