Ravaseala…

iar am o stare de cumplita delasare, nu-mi mai pasa de nimeni si de nimic. nici nu stiu cum am ajuns aici si pe cine sa dau vina. poate ca in momente dintr-astea nici nu ar trebui sa scriu. eu demonii mi-i sufoc in mine sau alerg in parc, incercand sa fug de ei… nu-i pun pe tapet.

pe de o parte, e munca… sau, mai corect – nemunca. nu ma mai atrage ce fac si nu prea gasesc motivatie sa inventez preocupari legate de locul de munca. imi vin insa tot felul de idei stupide, precum jucatul de table online si visatul cu o chii deschisi. la ce? la mesterit, la casa mica de la tara pe care o visez… din blog in blog, invidiez oamenii frumosi, care stiu sa isi faca viata colorata. eu unde m-am ratacit de nu mai stiu?

pe de alta parte… sunt multe alte chestii marunte, care ma seaca la suflet si de care nu stiu sa scap. probabil e doar o zi proasta si o sa treaca…

pe curand

Lasă un răspuns

